Известие

Collapse
No announcement yet.

Отказаха тоците

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Patsimir
    Първоначално публикувано от търтей
    Първоначално публикувано от Patsimir
    Кажете някой майстор...
    св наум от хемус посока семинарията преди светофара в дясно
    А името на сервиза, телефон, знаеш ли нешо повече, че аз лесно ще ида до там, ще завия преди светофара в дясно и кво...
    той е на самия св наум
    с/у серзива за съединители/накладки
    не може да го изтървеш
    малък е качваш се на тротоара
    не знам телефон
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #17
      има сервиз също и на Сливнца и Раковска
      и на двете места съм правил и засега съм доволен
      155 2.0 traktor

      Comment


      • #18
        На "Раковска" при пресечката и с "Дунав". Това се пада между "Сливница" и "Козлодуй", ако идваш от "Сливница" отдясно. Сервиза се казва Дунав и е най-стария в София за стартери и алтернатори. Търсиш чичо Стоянчо

        2000 156 SPORTWAGON SELESPEED
        1998 145 1.6 T.SPARK

        Comment


        • #19
          вземаш си плочка с четки (струва 35 лв.) държи се на 2 болтчета развиваш сменяш и готово.

          Comment


          • #20
            Пацимире ... както ти казах още онзи ден и те пратих там и ти обесних и за алтернатора и четките му и за помпата ма кой да ме слуша
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Bobo
              Пацимире ... както ти казах още онзи ден и те пратих там и ти обесних и за алтернатора и четките му и за помпата ма кой да ме слуша
              Добре де Бобо само да си сваля акумулатора, че тия италианци са го хванали с некви болтове и не мога да го сваля. утре сабалем го свалям да се позареди че да запали и отивам при чавдар и съседния на него гараж. колко време да го зареждам?
              Alfa Romeo 146 1.9 TD - Благодаря ти Алфаманяк за това което направи за нея!!!

              Comment


              • #22
                8-10h
                www.facebook.com/workshox

                Comment


                • #23
                  Зависи колко ампераж на час подава зарядното обикновенно е от 4-10 ампера което прави взависимост от това колко ампера ти е акумулатора от 6-12/13 часа
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #24
                    избери най близкия до теб сервиз , щото градско само на батерия ше изкараш 2-3 километра най-много и пак ше падне , и гледай да не пускаш ни чистачки ни музика ,нищо , най много мига4

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от SFINKS
                      избери най близкия до теб сервиз , щото градско само на батерия ше изкараш 2-3 километра най-много и пак ше падне , и гледай да не пускаш ни чистачки ни музика ,нищо , най много мига4
                      Градско ще изкара много повече от 2-3 км, защото е дизел Мотора работи от детонации и ако не ти трябва ток за нищо друго, може да изкараш до последната капка нафта Ако остане въобщ без ток, няма да може да го загаси, защото клапана на помпата е електрически и няма да има ток за него, но тогава слагаш на 5-та и пускаш съединителя и се молиш да не превърти ремъка
                      Важното е да натиска спирачката по-малко (заради стоповете 2х21W), да не пуска много мигачите (2х21W + 1х5W) и парното, което е най-голямият консуматор
                      Аз с бензинова кола съм карал 50км извън градско с прецакан алтернатор (зареждаше на 9V max.) и се прибрах успешно. Почти не съм използвал спирачка и карах много на енерция, но не съм бутал Незнам колко ток му беше останал, ама го зареждах 2 дни на 1ампер/час, за да го "възбудя" плавно, все едно е в автомобил
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        мене на делтата ми се беше прекъснал кабела от алтернатора до акумулатора даже ме закара точно до вкъщи , пуснаха ми нов кабел и всичко беше ок

                        Comment


                        • #27
                          Ей много цени съвети давате, благодаря ви
                          мислим с Алфаманяк да вземем нови четчици за алтернатора и да ги сменим, сега акумулатора се зарежда на 1 Ампер само канал търсим за утре да свършим работа...че и на Алфаманяк на колата му е замръзнала нафтата от ОМВ - абе ужас - от две алфи на разположение та нито една в момента
                          Alfa Romeo 146 1.9 TD - Благодаря ти Алфаманяк за това което направи за нея!!!

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Dodo 155
                            Първоначално публикувано от SFINKS
                            избери най близкия до теб сервиз , щото градско само на батерия ше изкараш 2-3 километра най-много и пак ше падне , и гледай да не пускаш ни чистачки ни музика ,нищо , най много мига4
                            Градско ще изкара много повече от 2-3 км, защото е дизел Мотора работи от детонации и ако не ти трябва ток за нищо друго, може да изкараш до последната капка нафта Ако остане въобщ без ток, няма да може да го загаси, защото клапана на помпата е електрически и няма да има ток за него, но тогава слагаш на 5-та и пускаш съединителя и се молиш да не превърти ремъка
                            Важното е да натиска спирачката по-малко (заради стоповете 2х21W), да не пуска много мигачите (2х21W + 1х5W) и парното, което е най-голямият консуматор
                            Аз с бензинова кола съм карал 50км извън градско с прецакан алтернатор (зареждаше на 9V max.) и се прибрах успешно. Почти не съм използвал спирачка и карах много на енерция, но не съм бутал Незнам колко ток му беше останал, ама го зареждах 2 дни на 1ампер/час, за да го "възбудя" плавно, все едно е в автомобил

                            Аз със уното имах все проблем с алтернатора тъй като нямах кора на подкалника и хубаво се обливаше с вода. Та съм изкарвал без алтернатор 30км със пуснати фарове. А един път тръгвам за морето и след пловдив бам лампата почва да свети леко явно скапа някой от дйодите и зарежда ама на колко и аз не знам, но понеже беше много здрава машина и не ме е оставяла викам карам до морето пък ако трябва на влак ще я връщам. Обаче пущината изкара до там още 100км там и на връщане си светна баш как си трябва и то съвсем малко след Стара Загора и съм се прибрал така Ама заради честите проблеми бях сложил 65Ah акумолатор. И досега никой не вярва ама тия в колата бяха на тръни бая километри и още хвалат какво железо е фиатката

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Patsimir
                              Ей много цени съвети давате, благодаря ви
                              мислим с Алфаманяк да вземем нови четчици за алтернатора и да ги сменим, сега акумулатора се зарежда на 1 Ампер само канал търсим за утре да свършим работа...че и на Алфаманяк на колата му е замръзнала нафтата от ОМВ - абе ужас - от две алфи на разположение та нито една в момента
                              Щом се зарежда на 1 ампер требе да го зареждаш 2 дена поне
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #30
                                2 дни = 48 часа, това са 48 ампера. Иначе съм прибирал на баща ми Ладата от Самоков до нас без реле за зареждане и на чистачки, без да се ограничавам в мигачи или натискане на сперачката. После ходих до люлин и се върнах. Това са си 100 км.
                                Alfa Romeo 75 24V

                                Comment

                                Working...
                                X